Artes Liberales

Ezmiez?

2017. október 27. 21:43 - Liberális Artúr

Énblog.

Párszor már próbálkoztam blogolással különösebb cél nélkül, talán csak mert imponáltak mások blogjai. Persze azok közül egyik se énblog volt, noha a blog éppen az internetes naplót jelenti, azaz alapvetően személyesnek kéne lennie. De ezek a legunalmassabbak, sokkal jobb egy szakmeber szakblogját vagy valamilyen egyéb tematikus blogot olvasni. Aztán elkzdtem a filmes projektemet, és idővel úgy éreztem, meg kéne örökítenem magamnak a filmélményeimen kívül minden más élményemet is.

Nem mintha sok lenne belőle, nem vagyok egy akítv típus. De mindenképpen hasznos, mert gyakran belevágok egy témába, beleásom magam, aztán ráunok és abbahagyom. Aztán egyszer később újra belevágok, de addigra kezdhetem előről, mert már semmire se emlékszek. Na ezért lesz ez nekem jó, nem kell előről kezdenem majd mindent.

Nem tervezem kitárni a lelkem ország-világ előtt, de nézz körül, hátha találsz valami érdekeset :)

Szólj hozzá!
Címkék: írás

A bejegyzés trackback címe:

https://artesliberales.blog.hu/api/trackback/id/tr7016577128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása